woensdag 3 november 2010

En weer Pestvogels, maar wel steeds minder...

Ook vanmiddag rijd ik even langs de Pestvogels, die nog steeds in Middelburg aanwezig zijn. Als ik in Goes weg rijd schijnt er nog een waterig zonnetje, maar als ik in Middelburg ben trekt het lanzgaam maar zeker dicht. Dat is jammer, want ik had natuurlijk wel weer zin in een paar mooie plaatjes. Uiteindelijk maar ik wel een foto, maar niet zo eentje die groot aan de muur kan.


Ik tel vanmiddag weer ongeveer 30 Pestvogels en hoor dat er inmiddels toch al een stuk of zeven vogels zijn doodgevlogen tegen de ramen. Triest, maar toch wel te begrijpen als je ziet hoe chaotisch ze regelmatig wegvliegen als er een knetterende brommer langs rijdt. De hoeveelheid besjes begint duidelijk minder te worden. Ik ben benieuwd hoe lang de vogels hier nog blijven hangen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten