woensdag 24 maart 2010

Geen Kuifkoekoek, wel Kuifeenden...

Als ik om twee uur klaar ben op school heb ik verschillende mogelijkheden. Ik kan naar een Kuifkoekoek die vanmorgen bij Wassenaar is ontdekt. Maar twee keer een lange autorit met mooi weer en te laat thuis zijn voor het avondeten trekt me toch niet echt. Een andere optie is direct naar huis gaan. Ik kies uiteindelijk voor de middenweg: binnendoor naar huis rijden. Een ritje langs verschillende 'vaste Steenuilplekken' levert welgeteld één Steenuil op, die zich op afstand wel leuk laat zien. Op een bouwterrein aan de rand van Middelburg lopen drie Kleine Pevieren. Omdat er nog niemand thuis is, besluit ik nog wat Kuifeenden te gaan fotograferen in de Middelburgse binnenstad. Voorzichtig manoeuvrerend tussen de talrijke aanwezige hondendrollen lukt dat uiteindelijk nog best aardig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten