dinsdag 16 maart 2010

Rondje Steenuilen...

Na twee uurtjes vogels kijken had ik gisteren een erg volle agenda, tot half één 's nachts. Vandaag sta ik (met mooi weer...) heel de dag voor de klas en vanavond staat er een photoshop-cursus op de planning. Ik ben daarom blij dat ik uit school nog een uurtje naar buiten kan. Met het oog op het lekkere middagzonnetje besluit ik op Zuid-Beveland wat plekken op Steenuilen te checken. Bij de eerste stop is het meteen raak, nog wel op een plek waar ik er nooit eerder één gezien heb. Het uiltje laat zich op enige afstand leuk zien en ik kan zelfs een plaatje maken.

Ook bij de tweede halte vind de Steenuil. Een foto zit er daar niet echt in. Een lokale vogelaar wijst me vervolgens nog wat andere plekken aan, maar op géén van zijn locaties zien we nog Steenuilen. Wel leuk om nog wat meer goede plaatsen te weten, want ik blijf het een geweldig leuke soort vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten