dinsdag 25 mei 2010

Het begint een verslaving te worden...

Vanavond na het eten rijd ik voor de vijfde dag op rij langs de Morinelplevieren bij Aagtekerke. Een jagende Boomvalk probeert nog even mijn aandacht af te leiden, maar ik rijd snel verder. Omdat er naast de akker waar ik moet zijn een boer aan het werk is, besluit ik toestemming te vragen om de akker te mogen betreden. Hij verwijst me door naar de eigenaar. Die vind het allemaal prachtig, maar wil achteraf wel graag per mail een foto ontvangen. Dat is uiteraard geen probleem. Even later zit ik weer op de akker. De vogels zijn nog altijd erg tam en komen verschillende keren te dichtbij. Ik moet minimaal 3,5 meter van de Morinelplevieren vandaan zitten om te kunnen fotograferen.

Regelmatig vraag ik me af of ik nu niet vaak genoeg langsgeweest ben. Maar dan bedenk ik dat het zomaar weer jaren kan duren dat je zo'n kans krijgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten